№ 7 хаттама педагогикалық кеңестің отырыстары «№ 2 Арнайы мектеп» КММ 03 маусым 2021ж.
Қатысқандар: 38 мұғалім.
Төрағасы: Қожамқұлова Қ. Е.
1. 9-сынып оқушыларын «Кәсіптік-еңбекке оқыту» пәні бойынша қорытынды емтиханға жіберу туралы.
ОІ бойынша Воронко Т.Г. еңбекке баулу мұғалімдері
2. 2020-2021 оқу жылының аяқталуы бойынша нормативтік құжаттардың орындалуын және мектеп құжаттамасының жүргізілуін бақылау туралы.
ОІ бойынша Воронко Т.Г.
3. Мектептің 2020-2021 жылдардағы ғылыми-әдістемелік және тәжірибелік-эксперименттік жұмысы туралы есеп.
БО бойынша Торекулова Б.А.
4. 2020-2021 оқу жылындағы тәрбие жұмысы туралы есеп.
ТІ бойынша Иманбаева Г.Е.
1. Тыңдалды: « 9 сынып оқушыларын еңбекке оқыту бойынша қорытынды аттестаттауға жіберу туралы» Т.Г. Воронко, директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары.
Т.Г. Воронко 9 сынып оқушыларының тізімімен таныстырды.
Сөз сөйлегендер:
Еңбекке оқыту және дене тәрбиесі педагогтары ӘБ жетекшісі З.Д. Самратова карантинге байланысты «№2 Арнайы мектеп» КММ-де 25.05 - 03.06.2021 аралығында еңбекке оқыту мұғалімдері емтиханға дайындық бойынша кеңестер онлайн өткізгенін, қиындықтар туындамағанын, барлық оқушылар байланысқа шыққанын хабарлады. 9 «А» және 9 «Б» сыныптарының барлық 17 оқушысын «Кәсіптік-еңбекке оқыту» пәні бойынша қорытынды емтиханға жіберуді ұсынды.
9 «А» сыныбында еңбекке оқыту мұғалімі М.Ж. Раушанов емтиханға 5 оқушы дайын екенін, оның ішінде 3 түлек 2 – деңгей тестін, 2 оқушы 1-деңгей тестін орындайтынын айтты.
Р.А. Қойшыбаева еңбек оқыту мұғалімі (тігін ісі) 9 «А»–да барлығы емтиханға 1 – бөлімнің екі оқушысы дайындалғанын хабарлады: тестілеу 1-2-деңгей, 1-3-деңгей. Асанова Г. көру қабілеті бұзылған, сондықтан емтиханға дайындық кезінде оның жеке мүмкіндіктері ескеріледі - мұғалім тест сұрақтарын оқиды, практикалық жұмыс – «Инемен Алға» тігісін орындау.
Гелеверя К.В., 9 «Б» сыныбында еңбекке оқыту мұғалімі (ағаш ұстасы ісі) емтиханға 4 оқушы дайын екенін, оның ішінде 2 түлек 2 – деңгей, 1 түлек – 3-деңгей, 1 түлек - 4-деңгей тестілерін орындайтын болады. Практикалық бөлімде кесу тақтасы жасалады.
Петрова Т.А., еңбек оқыту мұғалімі (тігін ісі) 9 «Б»-да барлық қыздар онлайн-консультацияларға жауапкершілікпен қарағанын хабарлады. Барлық 6 оқушы емтиханға дайын, оның ішінде 3 – і 2 – деңгей, 2-3-деңгей, 1-4-деңгей тестілерін орындайды. Практикалық жұмыс-алжапқыштарды тігу, сүлгіні өңдеу, түймелерді тігу.
Т.Г. Воронко оқушылардың тізімін дауыс беруге шығарды.
Қаулы етті:
1. 1. 04.06.2021 жылы 7 адамнан тұратын 9 «А» сынып оқушыларын қорытынды аттестаттауға жіберу:
1.Амангел Күнсулу,
2.Асанову Гаухар,
3.Жұмағатова Азамата,
4.Максұт Нурасыла,
5.Мақаева Қадыра,
6.Мамбетали Айдоса,
7.Наймангелді Али;
1. 2. 04.06.2021 жылы 7 адам санымен 9 «Б» сынып оқушыларын қорытынды аттестаттауға жіберу:
1. Абеуова Алабергена,
2. Арзамасцева Романа,
3. Денисову Ангелину,
4. Держевицкау Люду,
5. Заика Камилию,
6. Қастай Жақсылықа,
7. Миллер Валерию,
8. Сағымбай Нұрәлию,
9. Соколова Валентина,
10. Чиняеву Карину.
2. «2020-2021 оқу жылының аяқталуы бойынша нормативтік құжаттардың орындалуын және мектеп құжаттамасының жүргізілуін бақылау туралы», директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары Т.Г. Воронко тыңдалды. Ол 2020-2021 оқу жылының аяқталуы бойынша мектепішілік бақылаудың орындалуына талдау жүргізілгенін хабарлады.
«№2 арнайы мектеп» КММ МІБ -нің мақсаты оқу-тәрбие процесінің жай-күйін бақылау, педагогтардың шеберлігін арттыру және арнайы білім беру сапасын жақсарту, ішкі басқарушылық шешімдер қабылдау үшін ақпарат алу болып табылады. Бұдан әрі директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары оқу-тәрбие жұмысын бақылау бағыттарын талдауға тоқталып, ұсыныстар айтты:
1.Баланың сапалы білім алу құқықтарының қамтамасыз етілуін бақылау:
- оқу пәндерін оқытудың жай-күйі, оқу жетістіктерінің жай-күйін және оқушылардың тәрбие деңгейін бақылау,
- оқушылар мен педагогтардың түрлі деңгейдегі конкурстарға қатысуы,
- үйде оқыту бойынша жұмыс жағдайы,
- оқушылардың сабаққа қатысуы мен денсаулығын бақылау.
2.Мектеп құжаттамасының жүргізілуін бақылау:
- сынып журналдары,
- оқушылардың жеке істері мен портфолиосы,
- Пәндер бойынша КТП, сабақтың ақпараттық карталары,
- пәндер бойынша дәптерлер,
- критериалды бағалау материалдары;
3.ІСБ ғылыми-әдістемелік қамтамасыз ету жағдайын бақылау:
- педагогтардың біліктілігін арттыру,
- эксперименттік жұмыстың жағдайы,
- әдістемелік бірлестіктердің жұмысы,
- жобалау қызметінің технологиясын пайдалану.
4.Базалық және қосымша білім беруді қамтамасыз етуді бақылау:
- тар шеңберлі мамандардың оқу пәндері мен сабақтарының кестесін сақтау,
- пәндер бойынша элективті курстарды жүргізу.
5.Мектеп тәрбие жұмысының жағдайын бақылау:
- тәрбие және үйірме жұмыстарының жағдайы.
6.Оқу-тәрбие процесін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің сапасын бақылау:
- логопедиялық және психологиялық қызметтердің жұмыс жағдайы,
- әлеуметтік педагог жұмысының жағдайы,
- ПМПК жұмысының жағдайы.
Бақылаудың барлық бағыттары бойынша әр айға нақты іс-шаралар жоспарланғанын және әрбір бақылау нәтижелері бойынша есептер, анықтамалар, ақпараттар және т.б. жасалғанын хабарлады. МІБ нәтижелері педагогикалық кеңестерде, директор жанындағы кеңестерде, директордың ОІ жөніндегі орынбасары жанындағы кеңестерде, МС отырыстарында (хаттамалар кітабы бар), ӘБ отырыстарында талқыланды, директордың бұйрықтарында көрсетілді. Анықталған кемшіліктер талданып, келесі жылға мектепішілік бақылаудың жоспар-кестесін жасау кезінде міндетті түрде ескерілетін болады.
Қаулы етті:
2.1. мектепішілік бақылауды талдау бойынша ақпаратты назарға алынсын;
2.2. ӘБ басшылары оқу жылының басында құжаттаманы жүргізу бойынша түсіндіру жұмыстарын жүргізсін;
2.3. 2021-2022 жылдарға арналған жұмыс жоспарын жасау кезінде осы талдаудың ұсыныстарын ескерілсін.
3. «2020-2021 жылдарға арналған мектептің ғылыми-әдістемелік және тәжірибелік-эксперименттік жұмысы туралы есеп» директордың БО бойынша орынбасары Б.А.Торекулова тыңдалды
Баяндамашы осы оқу жылында «Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды сәтті әлеуметтендіру үшін арнайы ұйымның білім беру-дамыту ортасының моделі» тақырыбы бойынша тәжірибелік-эксперименттік алаңды жүзеге асырудың қорытынды жылы болғанын айтты. Арнайы мектеп оқушыларын оқыту мен тәрбиелеудің негізгі мақсаты – оларды қоғамға ауыртпалықсыз енгізе отырып, әлеуметтік бейімдеу. Бұдан әрі Б.А. Торекулова ЕББҚ бар баланы әлеуметтендіру моделін ұсынды және осы бағыттар бойынша жүргізілген қызмет туралы қысқаша ақпарат берді:
- микроәлеуметтік деңгей – «мен және менің отбасым» (мектепте және үйде оқитын оқушыларға кешенді көмек көрсету арқылы, оқу үшін жағдай жасау арқылы);
- мезоәлеуметтік деңгей – «мен және менің мектебім» және «мен және менің құрдастарым» (мектепте жұмысты ұйымдастыру, жобалау қызметі);
- макроәлеуметтік деңгей – «мен және қоғам» (кәсіптік бағдар беру жұмысы, психологиялық қызмет қызметі).
Жұмыс нәтижелері бұқаралық ақпарат құралдары – әлеуметтік желілер, теледидар, мерзімді баспа басылымдары арқылы жүйелі түрде таратылғанын атап өтті.
Б.А. Торекулова мектеп жұмысының нәтижесі көрсеткіштерінің бірі SHARE жобасына қатысу үшін 3 іріктеу турынан өткендігі туралы хабарлады. Қыркүйек айында «Нұр-Сұлтан қаласының құрметті педагогы» байқауы өтті, онда мектептен «педагог-шебер» біліктілік санаты бар екі педагог қатысты, оның қорытындысы бойынша Т.Г. Воронко медальмен атап өтілді. Сондай-ақ «Пәннің үздік мұғалімі» қалалық конкурсына 6 педагог қатысты, олардың екеуі А.К. Темиралина (2 орын) және М.К. Кубентаева (3 орын) жүлделі орындарға ие болды. «Үздік авторлық әзірлеме» қалалық байқауында Раушанов М.Ж.3 орын алды, 30 педагог «Шексіз шығармашылық» республикалық байқауына қатысушыларды дайындады.
2020-2021 оқу жылында Б.А. Торекулованың, Т.Г. Воронконың (№1 хаттама), М.К. Кубентаеваның (№2 хаттама), Т.А. Петрованың, Н.К. Бейсеновтың, Б.Б. Ергалиеваның, О.А. Раевскаяның (№3 хаттама) авторлық жұмыстары ГНМС-ға сараптамадан өткізіліп, пайдалануға ұсынылды.
2020-2021 оқу жылында мектеп арнайы педагогтар, инклюзивті білім беруді жүзеге асыратын жалпы білім беретін мектептердің педагогтері, «Дефектология» мамандығы бойынша педагогикалық жоғары оқу орындарының студенттері үшін қала және республика деңгейінде 5 онлайн-семинар ұйымдастырды. Мектеп педагогтары бірнеше рет қаланың арнайы семинарларына қатысты.
Бұдан әрі Б.А. Торекулова мектептің әдістемелік бірлестіктерінің жұмысын атап өтті, ӘБ басшыларының өзін-өзі есептеулеріне сүйене отырып, бір жылдағы жұмыстың күшті және әлсіз жақтарын анықтады, бірқатар ұсыныстар берді.
Қаулы етті:
3.1. 2020-2021 оқу жылында атқарылған әдістемелік жұмыстар туралы Б.А. Торекулованың есебі назарға алынсын.
3.2. Әдістемелік бірлестіктер басшыларының өздігінен есеп беруі жөніндегі ұсынымдарды ескере отырып, мектептің әдістемелік жұмысын жалғастырылсын.
4. «2020-2021 оқу жылындағы тәрбие жұмысы туралы есеп» директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Иманбаева Г.Е тыңдалды. Ол, тәрбие - бұл жалпы міндеттерді жүзеге асыру барысында мұғалімнің, тәрбиешілер мен оқушылардың білім беру қажеттіліктерімен өзара іс-қимылын, қызметін қамтамасыз ететін арнайы ұйымдастырылған тәрбие жүйе сі жағдайында тұлғаны қалыптастыру екенін еске салды. Тәрбие әр түрлі іс-шаралар арқылы жүзеге асырылатынына қарамастан, мектеп жетекші орын алатыны анық.
2020-2021 жылдардағы жұмыстың мақсаты қоғамда табысты оң әлеуметтенуге және белсенді бейімделуге қабілетті ерекше білім беру қажеттіліктері бар тәрбиеленушілердің жеке өсуі мүддесінде тәрбиенің сапалы жаңа жағдайларын жасау болып табылады. 2020-2021 оқу жылына арналған тәрбие жоспары 8 бағыт бойынша құрастырылды:
- қазақстандық патриотизм мен азаматтықты тәрбиелеу, құқықтық тәрбие;
- рухани-адамгершілік тәрбие;
- зияткерлік білім беру, ақпараттық мәдениетті тәрбиелеу;
- еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие;
- отбасындағы тәрбие;
- ұлттық тәрбие;
- көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие;
- дене шынықтыру, салауатты өмір салты;
Бұдан әрі директордың ТІ жөніндегі орынбасары Г.Е. Иманбаева осы 8 бағыт бойынша қандай іс-шаралар өткендігі және оларды өткізу қорытындысы бойынша қандай ұсынымдар берілгені туралы айтып берді:
- мектепішілік іс-шараларға қатыспаған сынып жетекшілері мен тәрбиешілері келесі жылға өз рейтингін көтеру үшін барлық тәрбиелік іс-шараларға қатыссын;
- стандартты емес тақырыптық сынып сағаттарын өткізу қажет (яғни табиғатқа шығу, мұражайларға, тарихи орындарға бару және т. б.).;
- сыныптағы тәрбие жұмысы тұлға аралық қарым-қатынасқа және оқушылар ұжымын жақындастыру үшін сынып іс-шараларын ұйымдастыруға негізделуі керек;
- 5-8 сынып жетекшілері мен тәрбиешілері білім алушылардың жыныстық тәрбиесі бойынша жұмысты қосуы керек;
- сынып жетекшілері мен тәрбиешілер оқушылардың шығармашылық әлеуетіне, атап айтқанда сурет салу, ән айту, би билеу, актерлік шеберлікке әр оқушыға жеке көзқарасты ескере отырып назар аударуы керек.
- ата-аналарды мектепте өткізілетін іс-шаралар туралы уақтылы хабардар етуді қамтамасыз ету
Оқу жартыжылдығының қорытындысы бойынша 2-10 сынып оқушыларының тәрбие деңгейіне диагностика жүргізілді (тиісінше 1 және 2 бөлім бойынша). Тәрбие деңгейі оқушылардың жеке қасиеттерімен анықталды. Ұсынылған диаграммаларға сәйкес ол оң динамиканы атап өтті.
Қаулы етті:
4.1. Г.Е. Иманбаеваның 2020-2021 оқу жылында атқарылған тәрбие жұмыстары туралы есебі назарға алынсын.
4.2. Әдістемелік бірлестіктер басшыларының өздігінен есеп беруі жөніндегі ұсынымдарды ескере отырып, мектептің тәрбие жұмысын жалғастырылсын.
Төрағасы: / Қ. Е. Қожамқұлова/
Хатшы: / Г.К. Раушанова./
Copyright © 2025 | Астана қаласы әкімдігінің «№2 Арнай мектеп» КММ